Zakelijk

Grip op tijd, taken en ruimte

Heb jij ook vaak last van:

  • een overvolle inbox van je e-mail
  • geen overzicht in je taken
  • altijd tijd tekort
  • moeite met het stellen van prioriteiten
  • Verstoorde balans tussen werk en privé door hoge werkdruk

Neem dan contact met mij op.
Als professional organizer help ik je om weer grip te krijgen op je tijd, taken en ruimte.
Stap voor stap werken we samen toe naar overzicht, ruimte en efficiënter én effectiever gebruik van tijd, op een manier die voor jou werkt.

Ik kan je onder andere helpen met:

  • time-management
  • structureren van je administratie
  • organiseren van je werkplek
  • het vergroten van je planningsvaardigheden
  • op orde brengen en houden van je e-mail

Wat levert het je op?

  • meer tijd voor je kerntaken
  • baas over je e-mail
  • meer grip op je werk
  • minder stress
  • rust in je hoofd
  • meer energie
  • een betere werk-privé balans

Hoe dan?

Er zijn verschillende mogelijkheden:

  • individuele werkplekcoaching: één of meerdere dagdelen persoonlijke begeleiding.
  • groepstraining: een interactieve training voor meerdere werknemers tegelijk, om kennis en inzichten te verwerven, en effectieve werkgewoontes aan te leren.

Klik hier voor mijn assortiment workshops en trainingen.

Na afloop van een workshop of groepstraining kan er naar behoefte individueel werkplekcoaching worden ingepland.

Interesse?
Neem dan hier contact met mij op voor meer informatie of een vrijblijvend gesprek. Telefonisch ben ik te bereiken op tel.nr. 06-14491810.

Van werkdruk naar werkplezier

Een andere werkaanpak kan in grote mate bijdragen tot effectiever en efficiënter gebruik van je werkdag en -omgeving, met als gevolg; minder stress en meer werkplezier.

Uit onderzoek is gebleken dat werkdruk en ziekteverzuim dalen na begeleiding door een professional organizer. Lees hier over het effectiviteitsonderzoek in het persbericht van de NBPO.